tisdag 27 mars 2012

Ett avslut och en ny början!

Ja så har jag då jobbat min sista natt. ja för det företaget i alla fall. ;-D
Har haft ett vikariat på 3 månader som inte blev förlängt. så nu återgår jag till mitt gammla jobb igen. är i sanning glad att jag kunde gå tillbaka! ... så nu är det dags att ge sig ut på jobbarjakt igen ;-D .. får hoppas på bättre tur denna gång helt klart.

är med blandade känslor jag nu tar avsked ifrån det som varigt mitt jobb i 3 månaders tid. jag kommer sakna människorna.. mina snälla kolegor... sen finns det andra saker jag inte kommer sakna. men så är det ju alltid ;-D

1 kommentar:

  1. Nämen..en ny blogg..va kul!!
    Fy vad trist..Så är det ju alltid..det finns plus och minus med allt..framförallt människor..*ler* Jag hoppas att du slipper jobba natt i framtiden..för det sliter mer än man tror på kropp o själ..
    Receptet på mormorsrutorna ligger i din mail. Bar å sätt igång då..*ler*
    Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera