fredag 30 mars 2012

Chai-Latte är faaaarliga saker att dricka!

Ja farligt gott alltså. :-D olyckligtvis så ligger det en "Espresso House" precis brevid jobbet... så det är ju väldigt lätt att springa förbi innan jobbet börjar och köpa med sig en rykande färsk chai-latte att njuta av på jobbet.... får nog passa mig så att det inte blir en vanan bara.. ;-D

Det gråtråkiga vädret har fortsatt även i dag.. fast med några oväntade svängar.. såg solen glimma till helt kort mellan molnen några gånger. men när det så var dags för mig att bege mig ut... ja då var det snöblandat regn!... å andra sidan fick jag då tillfälle att använda mitt fina paraply!  ;-D så inget ont som inte har något gott med sig.

1 kommentar:

  1. Låter intressant med kaffet. Själv är ju urdålig på att testa nya grejer och är väldigt trogen VANLIGT svart kaffe..
    Men så bra att ditt paraply blev använt..här hade man behövt något värre eftersom det haglade för fullt..men jag gillar dina positiva tankar.
    Idag vaknade man till vitt puder och jag försöker vara positiv..men likväl så tänker jag på igelkotten som vaknat FÖR tidigt..stackarn.
    Kram och ha en härligt helg!!
    Ninni

    SvaraRadera