torsdag 7 mars 2013

Hall-inspiration!

Ja nu närmar det sig.. bara 8 dagar kvar till Hus! *överlycklig*

har suttigt och samlat inspiration på nätet när det gäller inredning och olika lösningar för saker och ting.. och snubblade då över en väldigt snygg variant av trappfixande som skulle passa väldigt bra hemma hos oss me!

Här har vi vår Hall. komplett med trappan som den ser ut i dag. rätt mycket 70:tal och mycket furu... samt lite mörkt i hallen också då den inte har något fönster utan ligger i mitten av huset.


och här är en bild över hur snyggt det kan bli! .. ja trappan alltså... vår hall ser lite annorlunda ut mot denne persons hall, så helt lika blir det inte. men jag blev så kär i utseendet på den här trappan!
man ser fortfarande det vackra träet.. men det tar inte över längre!
Så detta är defenitivt något jag kan tänka mig att göra med vår trappa.


vill bara förtydliga att denna bild inte är min utan att jag har hittat den på nätet. tyvärr mins jag inte exakt var jag hittade den, annars hade jag länkat tillbaka dit! men OM det råkar vara DIN bild jag har lånat här så vill jag bara
1. säga villken otroligt bra smak du har!! det ser verkligen toppen ut!
och
2. vill du att jag ska ta bort bilden så säg till mig så gör jag det självklart!


Kramen på er alla vänner!

1 kommentar:

  1. Den är verkligen uuuuursnygg! Luftig o fin..och både lättstädad och stilren. Det var riktigt snyggt med både vitt o trä tycker jag..Tror jag skulle passa fint hos dig..*ler* Du får göra en sån där mood-map och klistra in en massa bilder på olika stiler o färger så är det bara å sätta igång sen..
    Kram o ha en underbar helg!!

    SvaraRadera