torsdag 28 mars 2013

packa packa packa......

Attan så less jag e på packande nu!
om jag slipper se en flyttkartong i resten av mitt liv så räcker det inte för att uppväga ledan av att fylla dem med saker!? *suck* 
nee.. vi har inte flyttat ännu. men allt packande av saker driver mig långsamt till vansinne!.. även om jag verkligen längtar efter huset.... men att packa saker i kartonger, bara för att packa upp dem igen sedan... ja det tycker jag verlkigen inte om!... just nu så finns här ett gäng kartonger samt 10 stora sopsäckar fyllda med saker... och det känns inte som att jag har målet i sikte ännu på ett bra tag.... Har en smygande misstanke om att sakerna sväller eller multiplicerar sig när jag inte tittar?!... *mutter*

men hur som så hoppas jag att ni andra får njuta av en riktigt mysig och stressfri Påsk!

Mys på i Vårvärmen, och skänk en uppmuntrande tanke åt mitt håll ;-D

kram och Glad Påsk!

2 kommentarer:

  1. Klart man skänker enbart goda och uppmuntrande tanker åt ditt håll. Kan tänka mig att allt känns övermäktigt nu..men snart så..*ler*
    Tänk om JAG skulle flytta då..så mycket skit som man samlar på sig..just för att man har utrymme. Näe fy. Den dagen..beställer jag en stor container tror jag ...haha!
    Klart påsken blir sköna o stressfri..bara DU bestämmer..*blink*
    En GLAD PÅSK till dig vännen!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Har nyss flyttat (för ett år sen )och har fortfarande inte hittat plats till allt och vissa saker hittar jag inte alls.
    Usch, det var ju inte alls uppmuntrande..........förlåt.
    Det känns bättre när du kommer in i nya huset, då får du ny energi.

    SvaraRadera