fredag 14 juni 2013

Vid regnbågens slut.....

.... Sägs det ju att det sak finnas en skatt begravd!.. men inte tror jag då att Uppsala kommun skulle bli så himmla glad på mig och jag sprungit ner med en spade och börjat gräva mitt i vägen i går inte! hihihi... så jag fick nöja mig med att försöka fotografera skönheten istället... men som alla vet så är ju just regnbågar väldigt svåra att få till på bilder... Tyvärr måste jag säga. för jag tycker det är något nästan Magiskt vackert över dem!

 
Nu ska här njutas av Semester!.. här ska fixas och donas i huset så det står härliga till.. och förhoppningsvis så kanske vi hinner få ordning på nya badrummet nu då... och lite ordning i övriga huset också!.. bara en sådan sak som att sätta ihop garderoben och kunna packa upp sina kläder är ju Väääldans lockande! hihihhi.. så här åks ingenstans under semestern inte!
Däremot så är ju alltid Vänner välkommna över på lite grillning och fika. ;-)
 
mys på med er vänner! så syns vi snart!
kramizar!

1 kommentar:

  1. Har lite krångel med att kommentera hos dig men jag försöker igen..Dina regnbågar var väldigt tydliga o fina. :) Hoppas din semester blir härligt lat o avkopplande..o att du får tid att boa in dig ordentligt i nya huset. Även om min blogg har uppehåll..så håller jag ett vakande öga på din.. ;)
    Kram o sköt om dig i sommarvärmen!! <3

    SvaraRadera