onsdag 5 juni 2013

En Underbar överaskning kom med posten!

 Ja en överaskning var det verkligen när maken kom med posten och gav mig ett stort vitt paket.
Inte har jag beställt något på internet på ett tag tänkte jag först... så vad kan detta vara nu då?
Handskriven adress var det också... och handstilen ringde några klockor... kan det vara..?

Och visst var det!
min kära vän Ninnibus hade förärat mig med en helt underbar handvirkad Poncho!
Den är i naturvitt mjukt garn, är fantastiskt len och fylld med god doft och kärlek! (och ett och annat utlovat katthår, villket bara är en bonus! )

Tack finaste vännen min för denna fantastiska gåva!! ett givet favoritplagg.. med en jättefin etikett!

 
 
 
 
 
jag trotsade tråkvädret för att posera utomhus i den underbara ponchon <3.. och tillockmed väderguden verkade tycka om den, för det var uppehåll i småregnandet så länge jag var ute i den! hihihi.. får ha den på mig hela sommaren alltså! ;-)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillade den..:) Tänkte såklart på dig när jag virkade som en galning..hihi!
    Glad att den kom fram..
    Kraamelikram!!

    SvaraRadera