onsdag 26 september 2012

Klädprovning... behöver jag säga mer?

Nemis skapare säger med några få bilder precis hur det brukar kännas så fort det är dags att prova nya kläder! ;-D .. brukar för det mesta sluta med att man varm och svettig kastar sig ut ut provrummet och känner sig miiinst två storlekar större än när man började leta kläder!? .. undrar varför det ska vara så himmlans svårt för?
själv så eleminerar jag i alla fall det hela med affär och provrum och handlar på postorder i stället!.. klart mycket lugnare att prova saker hemma! ;-D ja inte för att resultaten alltid blir bättre.. men man slipper i alla fall känna sig som en flodhäst ofentligt! hihihi..



1 kommentar:

  1. Håller med dig..Och vad har de för jäkla belysning i provhytterna då?? Man ser blek o flottig ut..och när man provat alla kläder så är ju håret så statiskt så man kan ladda mobilen när man ändå håller på..haha! Näe du..det är inte kul...ändå så skickar jag sällan efter..för jag är för lat för att skicka tillbaka grejerna om de inte passar..och det har jag liksom inte råd med nu..*ler* Har nog gått upp nästan 2 kg sen jag blev a-lös oxå..så det känns riktigt skönt med höst o vinter..och att få klä sig i bylsiga tröjor o halsdukar nu..haha! Ska man gömma sig så ska man göra det snyggt..*ler*
    Kramelikram goa vän!!

    SvaraRadera