onsdag 18 april 2012

Gaaaaah!!!



I dag är inte en bra dag.
i dag är en dag på kant, en dag att glömma....
att tränga undan in i någon mörk vrå av ruttna dagar som kan ligga där och jäsa, umgås och flina elakt emot varandra altmedans de smider planer på hur de ska komma åter för att förpesta flera dagar...
Jag hatar dagar som denna!..
men jag hatar framförallt att känna mig så frustrerad och arg..
det känns som om hela jag är fylld till bredden av... av något?..
något som gör mig arg och frustrerad, som får mig att ömsom vilja skrika och förvandlas till ett monster och ömsom att krypa ihop inne i nån vrå och gråta mängder av krokodiltårar tills jag sitter där i  en pöl och tycker synd om mig själv....
vissa dagar ska man helt enkelt inte kliva ur sängen på morgonen!

1 kommentar:

  1. Men vännen..fundera vad det är som gör dig så arg och frustrerad..eller vaknade du på det humöret? Låter som något obearbetat som du bär på och som måste ut. Usch då..här låter man som värsta tant-psykologen..haha! Pestiga dagar kommer o går..och bara man tar sig igenom dem så finner man att man blir styrkt av dem. Låter ju inte skitkul precis..men tänk på att du lär dig mer om dig själv..och det är ju precis därför du är här..*ler*
    Kram på dig söta vän..
    Ninni

    SvaraRadera