tisdag 10 april 2012

Tillbaka efter Påskens alla utsvävningar!

Här hemma har det minsan hänt grejjor under Påskhelgen!
lyckades äntligen övertyga maken om att vi hade förlite utrymme för klädförvaring. vi har under lång tid använt oss av varsin byrå av varianten Malm från IKEA. något som fungerat bra rätt länge... men nu sedan flytten och konverteringen av vår klädkammare till skafferi så har vi inte haft någonstans att hänga kläder... så det har varigt minst sagt trång i hallens garderob.. så ytterkläderna kom lite i kläm... ;-D
men nu så är det äntligen ändring på det!
Vi åkte till IKEA och inköppte en garderob av modell: PAX, med skjutdörrar i glas och belysning invändigt.. sedan spenderade vi Påskdagen samt Annandag Påsk till att montera "eländet" och få in alla kläder.. och när jag säger "Vi" så menar jag i huvudsak maken min. ;-D
min monteringsenergi tog slut efter att vi fått garderoben och glasdörrarna på platts. men maken min jobbade på likt en duracell-kanin och fick ihop alla 10 lådorna som skulle in och fick klädstänger och belysning på platts... så sedan var det bara att få in kläderna ;-D
känns ytterst skönt att ha fått det på platts! ;-D


Förutom Garderobsmontering och en trevlig Påskhelg så har jag en stark önskan om att få till lite harmoni i livet... lite inre lugn och balans... försöker jobba på det. men det är något av det svåraste att uppnå... i alla fall för mig ;-D



1 kommentar:

  1. Vilken snygg pjäs för kläderna! Jag skulle inte överleva utan garderober och har idag 11 st. Gissa om jag har samlat på mig skit..haha!
    Inre harmoni måste du fokuser på och varför inte skaffa en guidad meditation på cd-skiva? Sitt eller ligg med lurar på så slipper du störande ljud utifrån..
    Kramis o lycka till
    Ninnibus

    SvaraRadera