måndag 11 juni 2012

Kreativitetsjunta!

Ja i går var det dax igen för en trevlig stund samman med vänner och "pyssel".
Alltid lika mysigt att träfas och skapa något samtidigt som man får njuta av varandras sällskap och en massa tjejsnack! ;-D en del gullande blev det så klart också med baby Julia, man måste nog vara gjord av sten för att inte falla för det barnets charmiga tandlösa leende! hihihi

Eftersom min Minion var klar så var ju frågan vad jag skulle påbörja för projekt nu då... kände mig faktiskt inte helt i pysselform då Lördagen hade blivigt väldigt sen. (firade min mors födelsedag) .. så frågan blev ju vad jag skulle påbörja för projekt... orkade inte riktigt bestämma mig för något större, så i stället så blev det en liten blomma! ;-D första gången jag virkar en blomma faktiskt... första gången jag virkar med stolpar också för den delen!
så den blev lite charmigt sned och vind. men jag lyckades tillslut i alla fall! ;-D
mönstret jag använde mig av hittade jag på en annan blogg och du kan hitta det Här  för den som vill prova att virka en egen blomma. jag rekomenderar det starkt!



1 kommentar:

  1. Du ser..du HAR blivit biten av virkfebern nu..haha! Jag vill oxå gå på nytt projekt..men har man gett sig in i rutor så tar det aldrig slut..Har väl gjort 270 st nu.. Känns inte riktigt friskt det där..*asg*
    Klart kameran hänger med och förevigar häpna missar i kattgården..fattas bara.Det här med att måla namn på båten är lite känsligt serru...Det är ju gubens lilla pärla..även om den ställde till en massa bekymmer. Nakenmissen på bilden är ju fejkad..och med råge.En verklig nakenkatt har ju faktisk hängtuttar..haha!
    Hoppas helgen blir fin..och mysig..
    kramelikraaam Ninni

    SvaraRadera