onsdag 20 juni 2012

och 33 blev till 41...

Ja de ökar i antal de små rutorna! ;-D i natt så virkade jag dem i sömnen till o med hahahah frustreraden att vakna och inse att nattens hårda slit inte gav något som helst resultat bara... är detta ett tecken på att man drabbats hårt av virkfeber tro?... jag misstänker det..... ;-D

Dagen har spenderats med ett mysigt besök på Kolmordens djurpark. lågsäsong och vardag, så det var precis lagom mycket folk taco och lov!.. så vi kunde strosa runt i vår egen tackt och hinna titta och mysa i godan ro. Rofågels showen, Denlfinshowen och den stundtals läskiga linbanan var ju ett måste!... sist vi var på kolmorden så åkte vi ju bilsafari... men det är borttaget till förmån för en lååååång linbana med gondoler som man sitter bekvämt och ser ner på djuren ifrån. jättemysigt... ja förutom denna madamens höjdskräck då... stundtals blev det väääääldigt högt! och lite gungande.. men när min mage väl bestämde sig för att stanna på rätt plats så var det häftigt!...

nu väntar sängen och troligen också lite efter-sol lotion då jag lyckats bränna mig rätt rejält.. såklart! tror bestämt att jag var kräfta i ett tidigare liv.. för jag blir knallröd direkt!... ;-D

natti natti!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Det ska bli kul att se när dina mormorsrutor är klara, det blir säkert jättefint. Tack för din kommentar om mina kuddar och kul att du är den den andra personen på två dagar som pratar/skriver om den jättemysiga gondolen, kanske får fundera på ett besök.
    Ha det bra, Karin

    SvaraRadera