tisdag 28 augusti 2012

Hösten är här nu..

Ja nog känns det i luften att det är Höst allt!.. luften får en annan känsla på något konstigt sätt? vet inte riktigt vad det är som händer. men det är märkbart i alla fall... när sedan temometern i gåt morse visade på ynka 9 grader.. ja då äre du ju bara att konstatera att sommaren, så kort som den var, faktiskt är slut nu.
men å andra sidan så har vi ju då Hösten med alla makalösa färger att se fram emot! ;-D
och tänk de härliga ruggiga höststormarna när man kan krypa ihop i soffan under en filt med en kopp varm choklad i händerna... Mmmm. det är grejjer det! ;-D

min insikt att hösten är här bar också med sig en annan bra sak. den fick mig att inse att det var hög tid att fortsätta med min halsduk!.. så nu har det blivigt några fler rutor till den.. tog ju en liten paus i och med mitt "insnöande" på att virka snöflingor ;-D  .. men nu så blir det då dags att lägga på ett kol så jag får njuta sen av en aldeles egentillverkad halsduk i höstkylan! ,-D

må gott vänner!

1 kommentar:

  1. Hösten är ju bara bäst ju!! Mysigt med tända ljus och ett virkprojekt på gång..*ler*
    Därmot finner jag inte min gamla energi för bloggen mer..och den bara ligger där liksom. Känner pressen att skriva..men då medföljer allt jobb att vandra runt hos folk och uppdatera o läsa igenom deras bloggar. Guu vad mycket jobb..haha! Orkar liksom inte..Att jag är hos dig nu..är ett undantag..och inte jobbigt alls på nåt vis..men de andra är ju liksom "lösa" förbindelser..Vet inte om jag orkar mer..
    Lurar lite på ditt recept på stjärnor härnere strax..men håller med dig..man får smått panik när vita garnet tar slut. Håller på med en halsduk nu..i vitt..men det tog slut så jag startade ett annat projekt istället..MÅSTE ju greja med nåt ju!
    kram till dig från mig! :)

    SvaraRadera