onsdag 8 augusti 2012

Nästa projekt i Mormorsrutor.


Ja jag har helt klart fastnat i det här med virkade mormorsrutor!.. älskar att virka dem!! hihihi. det känns ju så bra när man kan se den där högen växa sig allt större!.. för att inte tala om hur skönt det är att hela tiden få "avsluta" det man håller på med innan man lägger bort virkningen. föstår varför dessa rutor är så himmla poppis helt klart ;-D

jag sitter ju just nu och virkar rutor till en halsduk i julens färger... men när den sen är klar så måste en ju skaffa sig ett nytt projekt! .. och jag måste säga att jag har falligt för dessa två härliga varianter ifrån Drops Design.


tyckte de var väldigt söta båda två! inte tror jag de är speciellt svåra att göra heller. något som tilltalar maig då ajg aldrig virkat kläder förut... ja med undantag av halsduken jag jobbar med just nu då. *ler* men det är ju mer en assesoar enligt mig!
får se vad det blir för nästa projekt vart det lider. men ovanstående är fullt troliga ;-D


1 kommentar:

  1. Godmorgon! Fina modeller du har hittat, ser fram emot en bild på din halsduk till att börja med :) undra vad du haft för garn till den? Ha en bra dag, Karin

    SvaraRadera