tisdag 8 januari 2013

En "Snurrande" start på det nya året!

Yepp... här snurrar det på rätt bra ska ni veta... och då menar jag inte bara att livet är hektiskt osv.. utan att det faktiskt snurrar! .. Jag har nämligen drabbats av någon konstig åkomma som gör att det rätt vad det är börjar Snurra för mig!... speciellt när jag lägger mig ner, eller lutar mig bakåt i soffan.. då sätter det igång en liten privat karrusell i huvudet och det är bara att hålla i sig...
samma karusell kan starta även när jag vrider huvudet åt sidan utan att tänka mig för.. eller när jag gör de där nästan omedvetna kasten med huvudet för att slänga bak håret!.. så det gäller att vara på sin vakt här... försöker undvika alltför många karusellåk nu.. så jag slipper bli illamående också. för det vill jag då rakt inte!

ja det är till att få lite spänning i livet såhär på det nya året! ;-)

1 kommentar:

  1. Men gumman..det låter inte roligt alls..och jag tycker du ska googla på kristallsjuka nånting..nåt strul i öronen typ..
    Nämen hallååå..grattis till FAST anställning!! Jag hinner knappt med bloggarna nu..och här var helt förändrat o vackert minsann..*ler* Måste ju fråga hur det är med Gustav oxå..e han pigger nu?? Ska försöka skärpa mig med bloggföljande nu..när jag suttit i FLERA timmar o pimpat bloggen..haha!
    Kramelikram...Ps. Vad är det som gäller nu i virkning för dig??

    SvaraRadera