onsdag 23 januari 2013

Ett bud är lagt.

Yepp. nu har vi lagt ett bud på huset vi är intresserade av.. och nu är det bara te å vänta då.... en i sanning nervös väntan!!...
så håll tummarna alle man!

som ni kanske förstår så kretsar en milion tankar i huvudet just nu.. och nästan alla gäller huset i någon form... tex hur man renoverar badrum, hur man ska lösa det i köket... var vi får in våra möbler bäst osv osv... så ni får förlåta mig om jag inte skriver om så mycket annat just nu ;-) men detta är STORT i min värld. har ju aldrig köppt ett hus förr! ;-)
Däremot så har jag drömt om ett hus i många år nu... så att vara så nära som vi är nu känns underbart.. och samtidigt jäkligt läskigt!.. tänk om det går åt skogen alltihopa!!... ungefär som i den gammla klassikern "Drömmkåken".. fast å andra sidan så blev ju det huset toppen i slutänden endå...
hursom så kan jag lova att om det blir Hus, så kommer det garranterat att dyka upp en hel del husrelaterat här på bloggen också ;-)

1 kommentar:

  1. Men vännen..jag riktigt läser hur du skakar av iver..och det förstår jag. Idag VET jag ju att du verkligen ÄR ägare av huset och det ska bli såå roligt att se er resa. Stort grattis! Du är nu hemmansägare..hihi! Google är ett jättesuveränt verktyg om man vill ha tips på rust och annat. Skulle jag inte kunna leva utan..för karlar kan lätt fastna i lösningar de fått på hjärnan. Istället kan man ha 4 olika sätt att lösa problem..och det kan skilja mycket i kostnad..*ler*
    Jag ser fram mot en blogg full av rust o renoveringe..och få höra alla dina planer..*ler*
    Kraaaam o GRATTIS!!

    SvaraRadera